עיצוב שפתיים ופיסול אף

השפתיים שלנו, מרכז הפנים. האיבר החושני והנשי שלנו. אנחנו רוצות אותו סימטרי, עסיסי, צעיר, בשרני ואדום. אבל ככל שאנחנו מתבגרות, נפח השפתיים יורד והן מאבדות מעסיסיותן, מופיעים קמטים בעור של השפתיים והרירית הופכת יבשה.
השפה העליונה מתארכת ומכסה על השיניים בעת חיוך. כמו כן זוויות הפה נוטות ליפול.
ולעיתים זו לא שאלה של גיל. כל אישה נולדת שונה וייתכן כי מבנה השפתיים שלך צרות וחסרות נפח וזה לבטח משפיע על תחושת החושניות והנשיות שלך.
בטיפול עיצוב השפתיים אני אחזיר לשפתיים שלך את המראה המלא והטבעי שהן צריכות באמצעות הזרקת חומצה היאלורונית.

גם את האף, איבר מרכזי שמשפיע על נראות הפנים שלנו, ניתן לעצב ולפסל ללא ניתוח פלסטי ולא צריך להתפשר על מראה שאנחנו לא שלמים איתו.
ניתן להגיע היום לעידון אפים מקוריים, על ידי אלחוש מקומי בלבד, למשל אף עם גבנון מולד
במקרים רבים של אפים שכבר עברו ניתוח בעבר והתוצאה אינה מספיק טובה, ניתן לטפל היום בקלות ללא ניתוח.
השימוש בהזרקת חומרי מילוי ייעודיים ואיכותיים בטכניקת מיקרו-טיפות החדשנית מאפשרים לי לפסל לך אף יפה ומתאים לתווי הפנים הטבעיות שלך ולהימנע מניתוח וגם כמובן

קראי עוד
מילוי קמטים באמצעות חומצה היאלורונית

על התהליך

האם את חשה שמבנה השפתיים שלך צרות וחסרות נפח?
האם את מרגישה האם זה מפריע לדימוי הנשי שלך בעיני עצמך? או אם את אישה מתבגרת שמבחינה שהקו התוחם בין רירית השפה ועור השפה מטושטש.
אם יש לך קמטים סביב הפה , אסימטריה או אם יש לך נפילה בזוויות הפה, חשוב לי שתדעי שהמצב הזה הפיך בטיפול קצר, מהיר, יעיל, מיידי וקל, ללא התערבות כירורגית.
מבנה ועובי שפתיים הוא נורמה תרבותית ואם בעבר, פה קטן נחשב ליפה, בשנים האחרונות ולאור הטרנד של שפתיים מלאות שהחלו להוביל סלבריטאיות, אנחנו מבקשות לעצמנו גם שפתיים עסיסיות עם נוכחות בשרנית ומראה צעיר.

אני מבינה ללב נשים שמפחדות מזה שהתוצאה לא תיראה “טבעית”. חשוב לי להגיד לך שלכל גיל יש מראה שפתיים הולם וכי הגישה בעיצוב שפתיים שונה מאישה לאישה. יש כאלו שרוצות מראה מלא ועסיסי ויש כאלו שרוצות רק הדגשה קלה.
ההבנה כי הגדרת שפתיים יפות הוא טרנד משתנה, מחייבת אותי להשתמש בחומרי מילוי זמניים, שניתנים בהתאמה אישית תוך התייחסות לאופנה העכשווית. גם מבנה השפה משתנה עם הגיל ולכן הזרקה בשנות ה 20 שיוצאת נהדרת, עלולה להיות כעורה אחרי שנים.
גודל השפתיים חייב להתאים לגודל ורוחב הפנים, ושפתיים חייבות להיות סימטריות.
במהלך השנים נפח השפתיים המתבגרות פוחת ומתדלדל עקב דילול השומן, רקמת השריר והעור המאבד סיביי קולוגן ואלסטין, כלי הדם התת עוריים פוחתים, כך קורה שקו התיחום מטשטש
צורתן משתנה, הזויות נופלות כלפי מטה ונוצרות מריונטות (כך מכונות הזוויות היורדות כלפי מטה)

מעל השפה העליונה מופיעים קמטוטים עדינים עם השנים הם מחמירים לשפה התחתונה ולצידי הפה. קמטים מסוג זה ניתן לראות יותר אצל נשים מעשנות וכמעט שאינם נראים בקרב גברים, בשל עור פניהם העבה, והגילוח כשלעצמו גורם לפילינג יומי.
השפה התחתונה נסוגה אחורה (ולעיתים גם השפה העליונה), בשל הידלדלות עצם הלסת התחתונה. תהליך זה הופך לקיצוני יותר לאחר השתלת שיניים, מעבר לשיניים תותבות, איבוד שיניים וכדומה.
מנסיוני, הופעת הקמטוטים והמריונטות מעסיקה נשים רבות, בפרוצדורה פשוטה יחסית תשפרי את מראה שפתייך ותחושתך תשתנה פלאים.

קראי עוד
Play Video

כותרת סרטון הדר ישראלי מדברת על ניתוחי חזה

משפט ממני אלייך:

לא תאמיני מה תוספת של מילימטרים ספורים בשפתיים וסימטריה ביניהן, או הפחתת מילימטרים ספורים באף תגרום לך להרגיש ביחס לנשיות שלך.

טיפ ממני אלייך:

ייתכן שאת בוחרת להימנע מניתוחים , שיטת העיצוב והפיסול נועדה עבורך, תני ליופי הטבעי לגעת בך!

שאלות ותשובות

זה לא סוד שניתוח פלסטי יכול לעצב מחדש רוב מכריע של סוגי אפים ולהתאימם לתווי הפנים. עם זאת, לא כולנו מעוניינות לעבור ניתוח הכולל הרדמה, חיתוך, החלמה ארוכה ואף שינוי קבוע. מתוך הצורך של נשים בשינוי זמין וזמני, נוצרה הזרקה של חומצה היאלורונית לאף היוצרת תיקון מפתיע ומרשים. התיקון הקל נעשה בהתאמה מושלמת לפנים כך שהדימוי העצמי שלך עומד להשתנות באופן מיידי.

חשוב לי לציין בפנייך מראש את העובדה שלא כל שינוי ניתן ליצור באמצעות פיסול, ואף לא בניתוח אף. ייתכנו מקרים בהם אמליץ לך על שינוי פחות משמעותי מכפי שאת מעוניינת וזאת מתוך הרצון שלי להבטיח הרמוניה טבעית בין האף החדש לבין תווי הפנים שלך.

עיצוב שפתיים: משך הטיפול כ 10-20 דקות ולאחריו, באופן מידי, ניתן לחזור לשגרה מלאה.

פיסול האף: משך הטיפול כחצי שעה ולאחריו באופן מידי, ניתן לחזור לשגרה מלאה.

אם השפתיים שלך צרות או חסרות נפח (מלידה או בגלל הגיל).
אם גודל השפתיים אינו תואם את גודל הפנים.
אם את סובלת מאסימטריה בשפתיים.
אם הקו התוחם בין רירית השפה ועור השפה מטושטש.
אם יש לך קמטים סביב הפה ורירית השפתיים יבשה
אם יש לך נפילת בזוויות הפה.
את מתאימה לטיפול.

אם את סובלת מאף שאינו סימטרי,
אם יש לך גבנון באף,
אם האף צר/רחב/ קטן/גדול
את מתאימה לטיפול

אין הכנה מיוחדת לקראת הטיפול. בשל ריבוי העצבים התחושתיים באזור השפתיים והאף אמרח לך משחת אלחוש ראויה שתפחית בצורה משמעותית את הכאב.

החומר הפופולרי ביותר להזרקה לשפתיים או פיסול אף מבוסס חומצה היאלורונית. אני מבצעת התאמה של החומר והסמיכות לרצון של המטופלת מבחינת מראה סופי. אני משתמשת אך ורק בחומרים מאושרי FDA, כאלו שהרגולציה עליהם ארוכת שנים. החומרים הבטוחים ביותר והטובים ביותר עם מינימום תופעות לוואי.

 

בעבר היה נהוג להזריק סיליקון לשפתיים. השימוש בסיליקון הפך להיות נדיר, בגלל תוצאות שנראות לרוב מוגזמות ולא טבעיות וגם בגלל תגובות דלקתיות שעלולות להיווצר גם שנים אחרי ההזרקה.
לעתים נדירות אזריק שומן לשפתיים, על פי רוב ההזרקה מסוג זה תעשה כחלק ממילוי כללי של הפנים.

אבקש ממך למלא הצהרת בריאות ושאלון
לפני פעולת המילוי, מחובתי לדעת האם את סובלת מהרפס בשפתיים והאם בעבר הוזרק לשפתייך חומר מילוי קבוע (סיליקון).
אם בעבר הוזרק סיליקון לשפתייך לא מומלץ לטפל באמצעות חומצה היאלורונית אבל עם זאת, במידה ונחליט ביחד כן לבצע את ההזרקה על אף שעברת בעבר הזרקה של סיליקון, חשוב לדעת שההליך עלול להביא להתלקחות ויהיה צורך באנטיביוטיקה.

כאב קל, נפיחות, שטף דם, תופעות לוואי פחות שכיחות:אסימטריה וגבשושיות.

תוצאות ההזרקה נראות באופן מידי, אך בשל תגובת השפתיים להזרקות, הנפיחות התגובתית תימשך יומיים- שלושה לאחר הטיפול והשפתיים תראינה נפוחות וגדולות מדי. את התוצאה הסופית תוכלי לראות רק כעבור שלושה ימים.
אם זוויות הפה נוטות כלפי מטה, קיימות מספר טכניקות הרמה, תלוי במקרה. לעתים אמליץ על מילוי של אזורים נוספים, כגון קמטי מריונטות או מילוי בזוויות הלסת.
לאחר הטיפול השפתיים רדומות. לכן, אחרי המילוי, המנעי משתיית משקאות חמים וסיגריות עד שההרדמה חולפת לחלוטין.
התוצאה של עיצוב ומילוי שפתיים תחזיק כחצי שנה. ברוב המקרים, עם הזרקות חוזרות לשפתיים, התוצאה תשרוד לזמן ארוך יותר.
אותו כנ”ל לגבי פיסול האף.
חומצה היאלורונית או כל חומר מילוי אחר על בסיס סידן, נספגת בקלות בגוף התוצאה היא מיידית, אך לאחר פרק זמן מסוים השפעתה מתפוגגת.
החיסרון העיקרי של פיסול אף ביחס לניתוח פלסטי הוא שהתוצאות אינן קבועות. אך כמו בכל מטבע, היתרון הוא שאם תתקשי להתרגל למראה החדש, הוא לא יישמר לנצח.
ואם את מאוד אוהבת תמיד ניתן לעבור שוב לפסל, בקלות, ללא כאבים, בלי לפגוע בשגרה, בעלויות נמוכות משמעותית מניתוח ועם תוצאות מהירות ומרשימות.

לפני ואחרי

לפני
אחרי
לפני
אחרי
לפני
אחרי
לפני
אחרי
לפני
אחרי
לפני
אחרי
לפני
אחרי
לפני
אחרי
הצג עוד

מעוניינת בפגישת ייעוץ?

אני מזמינה אותך לפגישת ייעוץ אישית איתי. מלאי את הפרטים וניצור עמך קשר בהקדם.

עיצוב שפתיים ופיסול אף