אסתטיקה של שפתיים פנימיות וחיצוניות

אסתטיקה של הגוף כבר מזמן עברה את גבולות האיברים החשופים בגופינו. אשה רוצה (ובצדק) להיראות במיטבה, רעננה ובמראה צעיר ואסוף גם באזורים פנימיים הנחשפים ביחסים אינטימיים וגם רק כשהן מסתכלות במראה ורוצות לאהוב את גופן, בכל גיל.
ניתוח בשפתיים הפנימיות והחיצוניות של הפות מיועד לנשים הסובלות ממבנה פות אסימטרי, מבנה מעוות מולד או תוצאה של לידות כמו שפתיים פנימיות בולטות או ארוכות בצורה משמעותית, המעוניינות לתקן את מראה הפות שלהן.
מתאים מאוד גם לנשים מתבגרות המעוניינות להצעיר את האזור על ידי הפחתת בלט שומן או מילוי בשומן.

על התהליך

אם את מתבוננת במבנה הפות שלך וחשה חוסר נוחות, חוסר חיבור למראה שלו או מבינה שזה גורם לך לאי נוחות בערום או במצבים אינטימיים חשוב לי שתדעי שאת לא צריכה להמשיך להסתובב עם המצב הזה.

להרגיש טוב עם גופך או המראה שלך לא מתייחס רק לפנים או חזה או איברים מובהקים ובולטים אלא חשוב מאוד שתרגישי יפה ונחשקת וטוב עם גופך גם (ואולי בהכרח) באזורים היותר אינטימיים.


על אחת כמה וכמה אם מצבך משפיע על תחושת הנוחות לקראת קיום יחסי מין ובטח אם זה גורם בעת החדירה לחץ וכאב פיזי.
ניתוח להקטנת שפתיים פנימיות הוא פתרון מעשי עבורך לשיפור איכות החיים והדימוי העצמי.
חלק מהנשים נולדות עם שפות מוגדלות אצל חלקן האחר זה בא לידי ביטוי לאחר לידות או עם הגיל. שפתיים מוגדלות מאופיינות על פי רוב בהגדלה דו צדדית אם כי לעיתים ישנם הבדלים ניכרים בין שפה אחת לשנייה.
קבוצה נוספת של נשים הן ספורטאיות שסובלות משפשוף באזור למשל בעת ריצה או רכיבה על אופניים.
הניתוח יבוצע בהתאם למבנה האנטומי של אבר המין שלך.
אפשרות אחת היא לכרות את האזור הבולט, אולם שיטה זו מותירה צלקת חיצונית באבר המין, ולכן אמעיט להשתמש בה. השיטה הניתוחית הנוספת והשכיחה במרבית המקרים תבוצע על ידי חתך בצורת “V” אשר לתוכו נאספים עודפי הרקמה מן השפתיים הבולטות
במהלך הניתוח עודפי השפתיים הפנימיות מוסרות מבלי לפגוע בשוליים החיצוניות זאת אומרת שעל אף הקטנת השפתיים הפנימיות , צורתן החיצונית נשמרת.
השפתיים יראו קטנות ונורמליות למראה, בשיטה זו הצלקת הנותרת מוסתרת ואינה בולטת ומשאירה מבנה טבעי לחלוטין שישיב לך את הביטחון העצמי.

Play Video

כותרת סרטון הדר ישראלי מדברת על ניתוחי חזה

משפט ממני אליך:

כשאת מסתכלת על גופך בעירום מלא חשוב שתפגשי את הגרסה הכי אהובה שלך – בעיניך. ההשפעות של אהבה לגופך הן הרבה מעבר לאיבר כזה או אחר שנראה כעת יותר אסתטי, צעיר, אסוף ורענן.

שאלות ותשובות

ניתוח להקטנת השפתיים הפנימיות אורך עד שעתיים , ומבוצע בהרדמה כללית או מקומית.

אם את סובלת ממראה של פות חריג או בלתי אסתטי, משפתיים פנימיות בולטות או חיצוניות עבות במיוחד, ובמידה והמראה של הפות שלך גורם לך לאי נוחות, פגיעה בדימוי העצמי, הגבלה בבחירת הלבוש ואי נוחות במצבים אינטימיים.
טווח הגילאים של מבקשות ההליך הוא רחב מאוד. החל ממקרים של נערות צעירות בנות 16 שמגיעות לייעוץ בקליניקה עם אימן במקרים בהם האסימטריה בין הצדדים משמעותית. גם נשים אחרי הריונות ולידות המבקשות בהידוק של הפות והשבה של צעירות ורעננות לאזור.

כחלק מההכנה לניתוח נמליץ לך לעבור בדיקות רפואיות כגון בדיקת דם, צילום חזה ואק”ג.
מומלץ להפסיק שימוש בתרופות לדילול הדם (כמו אספירין או קומדין), לפחות שבועיים לפני הניתוח.
חשוב לי לקבל מידע על ההיסטוריה הרפואית שלך ואיזה תרופות את לוקחת באופן זמני או קבוע
וכמובן שמומלצת הפסקת עישון לפחות חודש לפני ואחרי הניתוח
ישנם מקרים בהם אבקש ממך לבצע בדיקת טרום-הרדמה אשר תערך על ידי רופא מרדים
נדבר על רכישה מבעוד מועד של תחבושות או פרטי לבוש עבור תקופת ההחלמה.

הניתוח יבוצע בהתאם למבנה האנטומי של אבר המין של המטופלת.
אפשרות אחת היא לכרות את האזור הבולט, אולם שיטה זו מותירה צלקת חיצונית באבר המין, ולכן אמעיט להשתמש בה. השיטה הניתוחית הנוספת והשכיחה במרבית המקרים תבוצע על ידי חתך בצורת “V” אשר לתוכו נאספים עודפי הרקמה מן השפתיים הבולטות.
במהלך הניתוח עודפי השפתיים הפנימיות מוסרות מבלי לפגוע בשוליים החיצוניות זאת אומרת שעל אף הקטנת השפתיים הפנימיות , צורתן החיצונית נשמרת.
השפתיים יראו קטנות ונורמליות למראה בשיטה זו הצלקת הנותרת מוסתרת.

כמו בכל ניתוח קיימים סיכוני הרדמה שלרוב הם נדירים ביותר, בניתוח זה מדובר בהרדמה קלה או טשטוש בלבד ולרוב אינה כוללת משתקי שרירים ומכונות הנשמה – מדובר בהזרקה של חומר הרדמה דרך הוריד בלבד. קיים סיכוי לדימום יתר, זיהום, הצטלקות לא תקינה ואפילו התנתקות או פתיחה של אזור ניתוח שדורש ניתוח תיקון. סיבוכים מסוג זה אינם שכיחים.
במקרים מסויימים ניתן לבצע גם תחת הרדמה מקומית בקליניקה.

ההמלצה שלי היא להשאר 3-4 ימים בבית ולתת לתפרים העדינים להחלים.
מומלץ ללבוש בגדים נוחים ורפויים לשטוף את אזור הניתוח פעמיים ביום. לרוב ניתן גם לחזור לעבודה תוך 4-7 ימים מהניתוח (בתנאי שאינך עובדת בעבודה פיזית).
מומלץ להימנע מפעילות ספורטיבית לפחות חודש מתום הניתוח .
מומלץ להימנע מיחסי מין ואוננות למשך כ 6 שבועות.
ניתוח לשפתי הפות שנעשה אחרי לידות ישמר לרוב לכל החיים. נשים למחליטות לעבור ניתוח כזה בגיל מאד צעיר צריכות לקחת בחשבון שמדרך הטבע לידות והתקדמות הגיל יכולים לשנות את מראה השפתיים.

לפני ואחרי

לפני
אחרי
לפני
אחרי
לפני
אחרי
לפני
אחרי
לפני
אחרי
לפני
אחרי
לפני
אחרי
לפני
אחרי
הצג עוד

מעוניינת בפגישת ייעוץ?

אני מזמינה אותך לפגישת ייעוץ אישית איתי. מלאי את הפרטים וניצור עמך קשר בהקדם.

אסתטיקה של שפתיים פנימיות וחיצוניות