הידוק וגינה/הצרת נרתיק

לאחר לידות או ככלל בתהליך ההתבגרות ועם השנים החולפות, את ודאי ערה לשינויים שפתח הנרתיק שלך חווה במראה החיצוני. בצעירותינו פתח הנרתיק מהודק, סימטרי למדיי ואסוף. עם הלידות חיתוכי החיץ על ידי רופא מיילד או תפירה של קרעים המתרחשים בעת הלידה וגם אם את אישה שלא ילדה, עם התבגרות הגוף, תחווי הופעת עיוותים ואסימטריה בפתח הנרתיק, רפיון התרחבות וירידה בתחושה וייתכן וכל אלו משפיעים על הסיפוק שלך בקיום יחסי מין ובתוך כך על איכות החיים שלך. ניתן לטפל בתופעה בטיפול לייזר המאיץ בניית סיבי קולגן ברקמת דפנות הנרתיק, ובכך מצר את הנרתיק, ולהחזיר לוגינה את המראה המהודק והצעיר שלה.

על התהליך

נושא הוגינה הוא רגיש ויוצר סביבו מבוכה רבה. מרבית הנשים אינן פונות לקבל עזרה רפואית, הן “משלימות” עם המצב וחיות בתחושת אי נוחות יומיומית ופגיעה בדימוי הגוף ובבטחון העצמי.

ייתכן שלאחר הלידה או הלידות שעברת חלו שינויים במבנה הנרתיק שלך ואת מרגישה שהפתח רחב מדיי מכפי שהיה בעבר. בגלל שקירות הנרתיק צונחים, ייתכן ואת חשה ירידה ברמת ההנאה בקיום יחסי מין. אם הסיטואציה מביכה אותך, את יכולה גם להגיע למצב שאת מנסה להימנע מאינטימיות.


מעבר למבנה הנרתיק והתרחבותו של הפתח, תיתכן שחיקת החיץ הפרינאלי, זהו המרווח שבין פתח הנרתיק לבין פי הטבעת, שחיקה זו עלולה לקרות לעיתים קרובות כתוצאה מלידה. החיץ הפרינאלי הוא אזור המהווה נקודת מפגש למספר שרירים ותומך בשליש החיצוני של הנרתיק. מעבר לליקוי האסתטי שנגרם כתוצאה משחיקה באזור הזה, עשוי הפגם, לגרום בטווח הארוך לצניחה של דופן הנרתיק האחורי והתבלטות הרקטום לכיוון הנרתיק. לכן, כאשר עושים ניתוח להצרת הנרתיק, חשוב לשקם את הגופיף הפרינאלי השחוק וממש לבנותו מחדש.
אם את סובלת מתסמינים של התרחבות הנרתיק, את לא לבד, הצוות המקצועי שלי ואני כאן עבורך בכל שאלה, בסודיות מוחלטת ובאופן מכבד.

אני רוצה להבטיח לך שאת יכולה להרגיש בטוח איתי ויחד נבחן פתרון מיטבי עבורך. חשוב לי להקנות לך ביטחון ואומץ לאפשר לעצמך להיראות טבעית ויפה בעיניך, גם (ואולי בייחוד) ברגעים אישיים עבורך.

הפרוצדורות הרפואיות המתקדמות הקיימות כיום, מאפשרות פתרון מיטבי לנושא בטכנולוגיות לייזר חדישות ומבטיחות תוצאות מצוינות.
נשים אשר עברו התחדשות או הצרת נרתיק בטכנולוגיית לייזר מדווחות על שיפור משמעותי בתחושה ועל שובו של הביטחון העצמי וההנאה מקיום יחסי מין.

Play Video

כותרת סרטון הדר ישראלי מדברת על ניתוחי חזה

משפט ממני אליך:

הביטחון והדימוי העצמי, ההנאה מחיי המין והנינוחות שלך הם חלק מאיכות חיים, אל תוותרי על זה!

שאלות ותשובות

כל טיפול אורך עד 15 דקות

הטיפול להידוק הנרתיק מתאים לכל אישה אשר שמרגישה שהנרתיק שלה התרחב, הפך א-סימטרי או מעוות, חיצוני מידי וכמובן שלכל אישה שחשה שההנאה שלה מקיום יחסי מין נפגמה, ואינה כבעבר.
אישה שעברה מספר לידות או כתוצאה מהתבגרות הגיל, עלולה לסבול מהתרחבות של פתח הנרתיק.


אם מלאו לך 40 לפחות ואם אינך מתכוונת להיכנס שוב להריון, אמליץ לך לעבור את הטיפול.

לא נדרשת הכנה מיוחדת לקראת הטיפול מאחר והוא אינו פולשני. לאחר פגישה אישית והחלטה על הטפול בלייזר להידוק הוגינה , נקבע לך מספר טיפולים ראשוני ו.. תוכלי להתחיל להרגיש את השיפור כבר לאחר הטיפול הראשון.

הטיפול נעשה באופן מקומי, לא פולשני ולא כרוך בהרדמה או באשפוז.
הטיפול הנו במכשיר לייזר בטכנולוגיות מתקדמות אשר מעודד יצירת קולגן על ידי “פציעה” מיקרוסקופית של הרקמות המחזקת סיבי קולגן קיימים ומעודדת יצירת קולגן חדש.
במהלך הטיפול, הלייזר מוחדר לנרתיק באמצעות ערכה ייחודית מותאמת ויוצר אפקט תרמי עדין, חימום המעודד את היווצרות הקולגן ומחדש את אזור הנרתיק כולו

הטיפול אינו דורש אשפוז כלל, הוא נעשה בקליניקה שלנו ומיד לאחר הטיפול את משוחררת לביתך.
רוב הנשים מדווחות על שיפור בתחושה ובמידת ההנאה מקיום יחסים כבר אחרי הטיפול הראשון.

לפני ואחרי

לפני
אחרי
לפני
אחרי
לפני
אחרי
לפני
אחרי
לפני
אחרי
לפני
אחרי
לפני
אחרי
לפני
אחרי
הצג עוד

מעוניינת בפגישת ייעוץ?

אני מזמינה אותך לפגישת ייעוץ אישית איתי. מלאי את הפרטים וניצור עמך קשר בהקדם.

הידוק וגינה/הצרת נרתיק