הקפאת שומן – טיפולי הצרת היקפים ללא ניתוח

לפעמים הדרך לשינוי משמעותי היא קצרה ומהירה אך האימפקט שהיא משאירה אצלנו הוא גדול מאוד ולפעמים זו פסיעה מלהרגיש מאושרת ושלמה עם עצמי באמת.
אם ירדת מעט במשקל ומפריע לך שיש מעט עודפי עור שאת מתקשה להיפטר מהם או אם יש אזורים בגוף שבהם מצבורי השומן מעט מציקים לך אבל אין סיכוי שתחשבי על ניתוח כירורגי כפתרון, טיפול הצרת היקפים ללא ניתוח על ידי הקפאת שומן ועודפי עור, זה הצעד הקטן שלך בדרך אל האושר.
הטיפול מבוצע על ידי שימוש בטכנולוגיה חדשנית המבוססת על הקפאת והמסת שומנים באמצעות קור. התוצאה היא מיצוק העור ועודפי השומן והצרת היקפים לתוצאה אסופה, רעננה, מוצקה ואסתטית. בדיוק כמו שאת רוצה.

מילוי קמטים באמצעות חומצה היאלורונית

על התהליך

אנשים הסובלים מעור רפוי ונפול כתוצאה מהתבגרות טבעית של העור והגוף, גנטיקה, ירידה משמעותית במשקל או שילוב של כל הגורמים הללו, נוטים לחשוב ששינוי במראה שלהם אפשרי רק עם ניתוח.

החדשות הטובות הן שניתן לשפר את מראה הגוף בקלות בפשטות על ידי טיפולי הצרת היקפים, ללא כאבים, וללא הליכים פולשניים באמצעות מכשיר CLATUU  ALPHA המקפיא וממיס שומן באמצעות קור.

אני מציעה הליך קליני מוכח העושה שימוש בטכנולוגיה חדשנית המבוססת על הקפאת והמסת שומנים באמצעות קור. תוצאת הטיפול היא שחרור עודפי שומן ומיצוק הגוף, באזורים שונים כגון: צוואר, זרועות, ירכיים, גב, מותניים, בטן וישבן

תאי השומן רגישים יותר לקור מרקמות אחרות ומכשיר ה CLATUU  ALPHA מבצע הקפאה סלקטיבית של תאי השומן, תוך שימור העור והרקמות הסמוכות. תהליך ההקפאה גורם לתמותת תאי השומן המוקפאים.

הטיפול קצר, פשוט, נקודתי ומתבצע במרפאה שלי ללא כל כאבים או הכנה מקדימה. טיפול הקפאת שומן אינו פולשני והחזרה לשגרה מיידית עם תום הטיפול, ללא תופעות לוואי וללא כל הגבלה.
זמן פירוק תאי השומן אורך בין 6 שבועות ל 3 חודשים ולכן כדאי להמתין לתום התקופה כדי לבסס תוצאות סופיות של הטיפול אך כבר אחרי שבועיים תוכלי לראות את תוצאות הטיפול.

העור הופך אלסטי יותר, אחוזי השומן באזור המטופל פוחתים וחל שיפור במראה הצלוליט (עור התפוז) חל שיפור ניכר בתהליכי חילוף החומרים וזרימת הדם ובנוסף חל אפקט אנטי אייגינג.

לקוחותיי מדווחות על תוצאות מפתיעות ומשביעות רצון.

מדובר בהליך טיפולי פשוט, בטיחותי קצר ונקודתי המצריך פיקוח רפואי. טיפול זה אינו גורם לעליית רמת השומנים בדם,אינו מלווה בכאבים מיוחדים (למעט מעט לחץ) ונמשך כ - 40 דקות.

בניגוד לניתוחי שאיבות שומן החזרה לשגרה מיידית עם תום הטיפול, היות ומדובר בטיפול שאינו פולשני.

קראי עוד
Play Video

כותרת סרטון הדר ישראלי מדברת על ניתוחי חזה

משפט ממני אלייך:

טיפול להצרת היקפיים באזורים עם ריכוזי שומן גבוהים וללא ניתוח, יגרום לך להתאהב בעצמך מחדש

שאלות ותשובות

משך טיפול הקפאת שומן הינו כ- 40 דקות לכל אזור טיפול וללא כאבים.

אין צורך בדיאטה מיוחדת או פעילות גופנית מאומצת, מדובר בסדרת טיפולים קצרה.

אין צורך במשככי כאבים במהלך הטיפול.
ההליך מסייע להפחתת הנפיחות באמצעות שיפור זרימת הדם באזור המטופל.

הליך הקפאת שומן מתאים למטופלים גברים ונשים, בכל הגילאים.
הטפול בהקפאת שומן נעשה פעמיים, כל טיפול כ 40 דקות.

טיפול הקפאת שומן אינו מלווה בד”כ בתופעות לוואי או סיכונים משמעותיים

לפני ואחרי

הצג עוד

מעוניינת בפגישת ייעוץ?

אני מזמינה אותך לפגישת ייעוץ אישית איתי. מלאי את הפרטים וניצור עמך קשר בהקדם.

הקפאת שומן – טיפולי הצרת היקפים ללא ניתוח