ניתוחי אסתטיקה וגינלית

העיסוק באסתטיקה וגינלית היה עד לא מזמן נושא שנשים התביישו מאוד לדבר עליו בפתיחות אבל היום זהו תחום טיפול מבוקש ביותר בתחום האסתטיקה. היבטים מגוונים כמו יובש בנרתיק, התרחבות הנרתיק, פיגמנטציה ואובדן נפח משפיעים על הביטחון העצמי ואיכות החיים של נשים רבות. התחדשות נרתיקית תבטיח לך ביטחון והערכה עצמית מחודשת וכמובן תחזיר לך את ההנאה בקיום יחסי מין ואת תחושת הנשיות שלך. הפתרונות שאנחנו מציעים הינם מבוססי לייזר ואינם פולשניים, הטיפולים קלים ומתבצעים בקליניקה שלנו.

אסתטיקה של שפתיים פנימיות וחיצוניות

אסתטיקה של הגוף כבר מזמן עברה את גבולות האיברים החשופים בגופינו. אשה רוצה (ובצדק) להיראות במיטבה, רעננה ובמראה צעיר ואסוף גם באזורים פנימיים הנחשפים ביחסים אינטימיים וגם רק כשהן מסתכלות במראה ורוצות לאהוב את גופן, בכל גיל.
ניתוח בשפתיים הפנימיות והחיצוניות של הפות מיועד לנשים הסובלות ממבנה פות אסימטרי, מבנה מעוות מולד או תוצאה של לידות כמו שפתי פות ארוכות או בולטות בצורה משמעותית, המעוניינות לתקן את מראה הפות שלהן.

הידוק וגינה/הצרת נרתיק

לאחר לידות או ככלל בתהליך ההתבגרות ועם השנים החולפות, את ודאי ערה לשינויים שפתח הנרתיק שלך חווה במראה החיצוני. בצעירותינו פתח הנרתיק מהודק, סימטרי למדיי ואסוף. עם הלידות חיתוכי החיץ על ידי רופא מיילד או תפירה של קרעים המתרחשים בעת הלידה וגם אם את אישה שלא ילדה, עם התבגרות הגוף, תחווי הופעת עיוותים ואסימטריה בפתח הנרתיק, רפיון התרחבות וירידה בתחושה וייתכן וכל אלו משפיעים על הסיפוק שלך בקיום יחסי מין ובתוך כך על איכות החיים שלך. ניתן לטפל בתופעה בטיפול לייזר המאיץ בניית סיבי קולגן ברקמת דפנות הנרתיק, ובכך מצר את הנרתיק, ולהחזיר לוגינה את המראה המהודק והצעיר שלה.

מעוניינת בפגישת ייעוץ?

אני מזמינה אותך לפגישת ייעוץ אישית איתי. מלאי את הפרטים וניצור עמך קשר בהקדם.

ניתוחי אסתטיקה וגינלית