שאיבת שומן מהסנטר

“סנטר כפול” זה תמיד משהו שיש ל”סבתות”… עד שאת מסתכלת במראה ומבינה.. שזה מגיע גם אליך. זה מפריע לנו במבט במראה (גם את מציצה בפרופיל לראות כמה זה “בולט”?), מפריע לנו בתמונות והכי מתסכל כשיורדות במשקל ומגלות שהסנטר ה”נוסף” ממשיך איתנו. בדרך כלל התחושה היא של חוסר אסתטיקה והרצון “להיפטר” ממנו.
אחד הניתוחים הפופולאריים והמבוקשים ביותר בתחום הרפואה האסתטית גם לגברים וגם לנשים הוא ניתוח שאיבת שומן מהסנטר. בעיה של שומן בסנטר אינה בהכרח מאפיינת אנשים מלאים או שמנים, אלא גם אנשים רזים ששומן בסנטר יוצר אצלם מראה לא אסתטי.

על התהליך

אם נמאס לך להסתובב עם סנטר כפול ולא מחמיא שגורם לך לאי נוחות, חוסר רצון להצטלם ובעיקר פגיעה בדימוי העצמי, כדאי לך לבחור בטיפול שאיבת שומן מהסנטר.
פרוצדורה זו, אינה נחשבת למסובכת והתוצאות שלה טובות בהחלט. הסיבות להצטברות שומן באזור הסנטר הן לאו דווקא שומן או השמנה.
אמנם המזון המהיר שאנחנו אוכלים היום, מכיל כמויות גדולות של שומן וההשמנה באה לידי ביטוי בכל חלקי הגוף, אבל לעיתים את תגלי שגם כאשר את עושה דיאטה מאוזנת, מצבורי השומן העקשניים נשארים באזורים מסוימים בגוף ומסרבים לרדת, אחד האזורים הוא הסנטר.
סיבה נוספת היא גנטיקה. ישנם אנשים רזים מאד בעלי סנטר כפול, הסיבה לכך היא שהמבנה הגנטי שלהם הוא כזה האוגר שומן באזור הסנטר. לרוב גם אצל הוריו של המטופל ניתן יהיה לראות סנטר כפול.
שאיבת שומן הוא ניתוח אסתטי שמשנה ומיטיב עם מראה הפנים . בפגישת הייעוץ האישית שנקיים תקבלי את מלוא המידע על התהליך.
בדרך כלל אני מבצעת את הניתוח מונחה סיב לייזר בטכנולוגיה ייחודית הנקראת Beautifill by Lipolife המאפשרת הידוק משמעותי של העור שנותר וכך ניתן לטפל במצבורי עור ושומן גדולים מבלי להזדקק לניתוח הרמת פנים וצוואר.
אני שמחה לשתף אותך שתהליך ניתוחי מהיר של שאיבת שומן מהסנטר אינו מלווה בתופעות לוואי.

Play Video

כותרת סרטון הדר ישראלי מדברת על ניתוחי חזה

משפט ממני אלייך:

 זה נראה כמו שינוי קטן באזור לא “משמעותי” אך השינוי שהוא מחולל למבנה הפנים ולהרגשה שלך כה גדול וזה כבר שווה את זה.

שאלות ותשובות

ניתוח קצר שאורכו עד שעה בלבד.

המטרה של טיפול זה הנה לפתור עודף שומן שלא בפרופורציה ליתר חלקי הפנים והגוף.
טיפול של שאיבת שומן מהסנטר מתאים למי שיש לו מבנה גוף רזה עד רגיל או עודף משקל קל בלבד ורוצה ליצור מראה קצת יותר חטוב ומסותת לאזור הסנטר שמתאים פרופורציונליות לגופו.
לעיתים יש עודפי עור משמעותיים, שלא יוכלו להיספג כולם באמצעות חימום הלייזר.

כחלק מההכנה לניתוח נמליץ לך לעבור בדיקות רפואיות כגון בדיקת דם, צילום חזה ואק”ג. חשוב לי לקבל מידע על ההיסטוריה הרפואית שלך והאם נוטלת תרופות באופן זמני או קבוע. מומלצת הפסקת עישון לפחות שבועיים לפני ואחרי הניתוח.

ההליך מתבצע באמצעות חתך זעיר שמתבצע מתחת לסנטר ומאחורי האוזניים, דרך החתך אחדיר צינורית אשר תפרק את השומן ותשאב את השומן העודף, שנמצא מתחת לעור והרקמות התת עוריות. כך למעשה אמגר את מראה הסנטר הכפול וקווי השרטוט הטבעיים של הסנטר יתפסו את מקומם.
יצירת החתך, החדרת הצינורית ושאיבת השומן, אורכים כחצי שעה בלבד, הניתוח מתבצע בהרדמה מלאה בדרך כלל אבל במידה ומדובר בשאיבה קטנה ממש, ניתן להסתפק בהרדמה מקומית. לאחר מכן תוצמד תחבושת אלסטית וכרית תמיכה לסנטר, למחרת הניתוח כבר ניתן להסיר את התחבושת הראשונה ולחדש את החבישה למשך שבועיים לאחר הניתוח.

גם בניתוח שאיבת שומן מהסנטר הנחשב לפשוט וקל יחסית, עלולים להופיע בצקת, נפיחות, אי סדירות של העור מתחת ולפעמים פגיעה עצבת מחימום הלייזר שנמשכת מספר ימים עד שבוע. זיהומים, שטפי דם, אי נוחות וכאב מקומי ניתנים לטיפול ע”י משככי כאבים.
תהליך ההחלמה כולל חבישת תחבושת אלסטית וכרית תמיכה לסנטר וגם חבישת תחבושת לחץ לצוואר למשך שבוע ימים .מומלץ לקחת חופש, להימנע ממאמץ יתר ולנוח עד להסרת התחבושות. מטרתן היא לשמור על עיצוב הפנים לאחר הניתוח ולמנוע נפיחות.
בפגישת הייעוץ האישית שלך איתי בקליניקה נקיים שיחה פתוחה ונאמוד את היכולת הנפשית והפיזית שלך לעמוד בתהליך ההחלמה.

בתום התהליך תעברי להתאוששות של מספר שעות ולאחר מכן תשתחררי הביתה, אין צורך באשפוז. האזור יהיה חבוש בצורה מהודקת כדי למנוע בצקות ולסייע לסנטר לקבל את הצורה ההדוקה. התחבושת המיוחדת תישאר על הסנטר לשבוע ימים
ייתכן שתישאר נפיחות באזור שיכולה להימשך עד לשבועיים, אך היא תרד בהדרגה והתוצאה של סנטר חדש ומהודק תראה לעין.

לפני ואחרי

שאיבת שומן מהסנטר לפני
לפני
שאיבת שומן מהסנטר אחרי
אחרי
ניתוח מתיחת פנים לפני
לפני
ניתוח שאיבת שומן מהסנטר אחרי
אחרי
מתיחת פנים לפני
לפני
מתיחת פנים אחרי
אחרי
הצג עוד

מעוניינת בפגישת ייעוץ?

אני מזמינה אותך לפגישת ייעוץ אישית איתי. מלאי את הפרטים וניצור עמך קשר בהקדם.

שאיבת שומן מהסנטר