רדיאס

השנים החולפות מוסיפות לנו תבונה וניסיון, אך לצד זאת, למגינת ליבנו, הן גם מוסיפות לנו קמטים וסימני התבגרות נוספים שגורמים לנו להרגיש פחות צעירות וזוהרות מכפי שהיינו בעבר.
תופעות טבעיות שחלות עם השנים – כגון רפיון של העור והשרירים, ירידה בגמישות וביכולת ההתחדשות של הרקמות והעור, ירידה בייצור הקולגן ואיבוד נפח הרקמות – באות לידי ביטוי בשינויים במראה הפנים ולעתים גם הצוואר וגורמות לרבות מאתנו לחפש פיתרון אסתטי מתאים.
הזרקת חומרי מילוי היא דרך נהדרת לטפל בתופעות אלו ולהשיב לנו את המראה הזוהר והמתוח ללא צורך בהתערבות ניתוחית מורכבת, וכשההליך מבוצע בצורה מקצועית ומיומנת ובעזרת חומר מילוי איכותי כמו הרדיאס – מתרחש קסם אמיתי.

מילוי קמטים באמצעות חומצה היאלורונית

על תהליך רדיאס

פיסול מראה הפנים בעזרת הזרקת חומר מילוי היא דרך נהדרת לרענן את מראה הפנים ולהשיב לעורך את המראה המתוח, המוצק והמלא שאבד לו. חומר המילוי רדיאס (Radiesse) הוא בחירה נהדרת לצורך כך, שכן מדובר בחומר מילוי טבעי איכותי ואפקטיבי מאוד המבוסס על שילוב ייחודי של סידן המצוי בג’ל מימי. מאחר והסידן נמצא בגופנו באופן טבעי הוא אינו יוצר תגובות דחייה כלשהן. הרדיאס הוא חומר צמיגי וסמיך יחסית, והוא ממלא בצורה טובה מאוד שקעים וקמטים ומאפשר פיסול קווי מתאר בפנים כמו קו לסת סנטר וחיטוב האף ברמה גבוהה מאוד. בהיותו חומר ביו-סטימולנטי, הרדיאס אף מעודד ייצור קולגן ואלסטן טבעיים בעור, שמשפרים את מראהו גם בטווח הרחוק.
הזרקת הרדיאס היא פשוטה ומהירה. היא מבוצעת באמצעות מחטים קטנטנות או באמצעות קנולה, ותופעות הלוואי שלה מצומצמות ולרוב חולפות במהרה. את התוצאות תוכלי לראות כבר ביציאתך מהמרפאה, אך בשבועות הראשונים שלאחריה הן רק יתחדדו ויהפכו ברורות יותר. יתרונו הגדול של הרדיאס על פני חומרי מילוי אחרים כמו למשל חומצה היאלורונית הוא באורך החיים שלו – הוא מחזיק בגוף בין שנה לשנתיים, כך שנדרש לחדשו לעתים רחוקות יותר מכל חומר מילוי אחר. יתרון זה אף מתחדד בזכות האפקט הביו-סטימולנטי המתמשך של החומר, המעודד את חידושו הטבעי של העור לאורך זמן. בזכות כך, את יכולה ליהנות מתוצאות הטיפול למשך זמן רב יותר ולשכוח מהקמטים שפעם הטרידו אותך בכל הצצה במראה.
בשל אופיו המוצק, הרדיאס הוא חומר מצוין להחלקת קמטים עמוקים או קמטוטים בינוניים בפנים, למילוי שקעים באזור הלחיים, לפיסול קו הלסת והצוואר, ואפילו לעיצוב עדין של מבנה האף אך אינו מתאים למילוי שפתיים למשל. את האזורים בפנים שייבחרו לטיפול נקבע יחד בפגישה המקדימה לפני ביצוע ההזרקות, שבה נשקול את כל האפשרויות ונתאם ציפיות לגבי התוצאה הרצויה. ניתן גם לשלב את הזרקות הרדיאס עם טיפולים נוספים וחומרי מילוי אחרים, להשלמת השינוי האסתטי. כך תוכלי לקבל את המראה שעליו חלמת ולהרגיש שוב צעירה, רעננה ומלאת ביטחון עצמי.

מעל השפה העליונה מופיעים קמטוטים עדינים עם השנים הם מחמירים לשפה התחתונה ולצידי הפה. קמטים מסוג זה ניתן לראות יותר אצל נשים מעשנות וכמעט שאינם נראים בקרב גברים, בשל עור פניהם העבה, והגילוח כשלעצמו גורם לפילינג יומי.
השפה התחתונה נסוגה אחורה (ולעיתים גם השפה העליונה), בשל הידלדלות עצם הלסת התחתונה. תהליך זה הופך לקיצוני יותר לאחר השתלת שיניים, מעבר לשיניים תותבות, איבוד שיניים וכדומה.
מנסיוני, הופעת הקמטוטים והמריונטות מעסיקה נשים רבות, בפרוצדורה פשוטה יחסית תשפרי את מראה שפתייך ותחושתך תשתנה פלאים.

קראי עוד
Play Video

כותרת סרטון הדר ישראלי מדברת על ניתוחי חזה

משפט ממני אלייך:

הזרקה של חומר המילוי רדיאס היא קלה ומהירה והיא מאפשרת לפסל מחדש את תווי הפנים ולהחזיר לעור את הרעננות והנפח שאבדו לו. וכשהתוצאות נשארות זמן ארוך כל כך – הרווח הוא כולו שלך.

שאלות ותשובות

משך הטיפול תלוי בכמות ההזרקות הנדרשות. בדרך כלל התהליך יימשך בין 30 ל-45 דקות, ומיד לאחריו תוכלי לחזור לשגרת יומך.

אם את אישה בריאה המבקשת לשפר ולפסל את מראה הפנים, להעלים קמטים ולמלא שקעים – הזרקת רדיאס מתאימה לך בדיוק. ללא התערבות כירורגית וללא החלמה ממושכת, תוכלי לקבל רענון משמעותי למראה הפנים, שיחזיק למשך תקופה ארוכה יותר מכל חומר מילוי אחר וילווה בייצור מוגבר של קולגן ואלסטין בעור.

הרדיאס הוא חומר מילוי חדשני ומתקדם המבוסס על סידן, שהגוף מזהה כטבעי לחלוטין (בדומה לחומצה היאלורונית), והוא מגיע בצורת ג’ל סמיך, המאפשר מילוי טוב יותר של שקעים וקמטים עמוקים בפנים ועיצוב איכותי וברור של תווי המתאר. הרדיאס מצטיין בעידוד ייצור הקולגן והאלסטין בעור שמשפרים את מראה העור גם לטווח הרחוק. יתרון נוסף של הרדיאס על פני חומצה היאלרונית הוא העובדה כי הוא מתפוגג מהגוף לאט יותר, כך שתוצאות ההזרקה שלו נשמרות לזמן ארוך יותר.

לקראת הטיפול אין הכנות מיוחדות, מעבר לשטיפת הפנים במים וסבון.
במידה ואת משתמשת בתרופות לדילול הדם (כמו אספירין או קומדין), מומלץ להפסיק ליטול אותן כשבוע לפני ההזרקה.
כדי לקבל תוצאות מיטביות, מומלץ גם להימנע משתיית אלכוהול כשבוע לפני ההזרקה.
במידה ויש לך אירוע חשוב, נמליץ לבצע את הטיפול כחודש וחצי עד חודשיים לפני האירוע.

הזרקת הרדיאס היא פשוטה ומהירה יחסית, אך היא עלולה לכאוב מעט. להפחתת הכאב משתמשים במשחת אלחוש מקומית הנמרחת על האזור המיועד להזרקה לפני ביצוע הפעולה, וזו מפחיתה בצורה ניכרת מחוסר הנוחות. כעת ניתן לבצע את הזרקת חומר המילוי לנקודות המדויקות באמצעות מחט או קנולה, בהתאם לתוכנית שנקבעה מראש ליצירת המראה הנכון של עור הפנים.

חומר המילוי רדיאס הוא חומר בטוח מאוד לשימוש, ויש לו תופעות לוואי מעטות. הוא אושר לשימוש על ידי ה–FDA האמריקאי ומשרד הבריאות הישראלי וגם באירופה. מכיוון שמדובר בחומר טבעי ואורגני, הזהה כמעט לחלוטין לחומרים המיוצרים בגוף האדם באופן טבעי, הוא גם נחשב לחומר שאינו מעורר אלרגיות ורגישויות.
לאחר הטיפול ייתכנו כמה תופעות לוואי קלות במקום ההזרקה, בעיקר אדמומיות ונפיחות קלות שיחלפו מעצמן במהרה. לעיתים עלולים להיווצר שטפי דם מקומיים, שגם הם עוברים מאליהם. לעתים רחוקות עלול להיווצר מצב של חוסר סימטריה באזור ההזרקה, וזאת ניתן לתקן בהזרקה נוספת.

לפני ואחרי

לפני
אחרי
לפני
אחרי
לפני
אחרי
לפני
אחרי
לפני
אחרי
לפני
אחרי
לפני
אחרי
לפני
אחרי
הצג עוד

מעוניינת בפגישת ייעוץ?

אני מזמינה אותך לפגישת ייעוץ אישית איתי. מלאי את הפרטים וניצור עמך קשר בהקדם.

רדיאס