ניתוח להקטנת חזה

ניתוח להקטנת חזה הינו הליך כירורגי של הקטנת גודל השדיים ע”י הסרת עודפי רקמת שד, שומן, עודפי עור ועיצוב מחדש של רקמת השד כך שיתקבל חזה פרופורציונלי וזקור מעבר לתוצאה האסתטית, הניתוח נועד להקל על תסמינים כגון: כאבי גב, כאבי כתפיים, בעיות היגיינה או מודעות עצמית הקשורים לשדיים גדולים וכבדים.

הגדלת חזה

על התהליך

כאישה בעלת חזה גדול במיוחד , האם עולה לעיתים הרצון או הצורך להיפרד מהחזה הגדול הגורם לך לכאבי גב, הפרעות בפעילות גופנית יומיומית וספורטיבית ולקושי בביטחון עצמי? אם התשובה היא חיובית, אני מזמינה אותך לשקול ניתוח להקטנת חזה. נשים רבות עם חזה גדול מתלוננות על כאבי גב חוזרים ונשנים, בעונת הקיץ לעיתים נוצרת פריחה בכפל מתחת לשד. הן מעידות על קושי במציאת לבוש מתאים ואי נוחות כללית. בניתוח להקטנת חזה אני מסירה את רוב עודפי רקמת השד מהצדדים ופחות מהאמצע ומעליו, כך שתוכלי להנות ממחשוף מלא ונאה אחרי הניתוח, והשד יקבל צורה יפה ועגולה. כל ניתוח מתחיל בפגישת ייעוץ אישית איתי שבמרכזה ייעשה תיאום ציפיות, מומלץ להביא איתך תמונות השראה של שדיים אשר מצאו חן בעיניך. לאחר מדידת השדיים, תקבלי הסבר מלא לאילו תוצאות ניתן להגיע ומהם הסיכונים הכרוכים בניתוח. גודלו הרצוי של השד יותאם למבנה גופך. לא בכל המקרים ניתן או רצוי להשיג תוצאות שחורגות מכך אך אני מבטיחה לך שתאהבי את המראה החדש שלך. לקבלת התוצאות הטובות ביותר לטווח הארוך, מומלץ להיות קרובה למשקל המטרה שלך לפני הניתוח. כמו כל ניתוח, גם בניתוח הקטנת חזה ייתכנו דימומים, שטפי דם, זיהומים ודלקות הניתנות לטיפול כמובן.

 

עניין הצלקות מעסיק, מניסיוני, נשים רבות בתהליכים מסוג זה, חשוב שתדעי שנושא הצלקות משתנה ממטופלת למטופלת ותלוי במספר גורמים (בקרב נשים מעשנות לדוגמא הצלקות לעיתים בולטות יותר) . הצלקות מגיעות לתוצאה האסתטית הסופית תוך מספר שנים מתום הניתוח והן הופכות לשטוחות ובהירות יותר.

מראה הצלקת הינו אישי וגנטי וניתן לשיפור באמצעות טיפולים חדישים באמצעות לייזר. זהו טיפול שהתפתח מאוד בשנים האחרונות ומרפאתנו מתמחה בו. ארחיב בנושא בפגישת הייעוץ כמובן.

Play Video

כותרת סרטון הדר ישראלי מדברת על ניתוחי חזה

משפט ממני אלייך:

“התאמת גודל השד הינה אישית ומטרתו של הניתוח היא קודם כל לאפשר לך נוחות מרבית ושיפור הדימוי העצמי. חשוב מאוד שתאהבי את גופך”

שאלות ותשובות

בין שעתיים לארבע שעות.

ההמלצה הרווחת של הרופאים היא: החל מגיל 18 ואילך שכן אז השד מסיים את תהליך ההתפתחות הטבעי שלו
אם את סובלת משדיים נפולים בגלל משקלם הרב או מכאבים כרוניים בגב, בצוואר ובכתפיים.

אישה עם יציבה לקויה, שסובלת מפריחות באזור הכפל התחתון של השד או מתקשה לעשות פעילות ספורטיבית מתאימה לניתוח

הניתוח מיועד גם לנשים צעירות לפני הריונות ולידות שאינן מרוצות ממבנה גופן. במעל 85% מהמקרים ניתן להניק אחרי הניתוח וכן התחושה המינית של הפטמה נשארת.

ההכנה לניתוח מצריכה בדיקות רפואיות: בדיקת דםצילום חזה ואק”ג. לרוב תידרשי לבצע בדיקות אולטרסאונד שדיים וממוגרפיה טרם הניתוח.
אנו ממליצים להפסיק שימוש בתרופות לדילול הדם (כמו אספירין או קומדין), לפחות שבועיים לפני הניתוח.

חשוב לקבל מידע על ההיסטוריה הרפואית שלך ואיזה תרופות את לוקחת באופן זמני או קבוע, כמו כן

אם את מעשנת אז מומלצת הפסקת עישון לפחות חודש לפני ואחרי הניתוח 

במקרים של הפרעה בקרישת הדם, נתכונן לניתוח על פי המלצת רופא הקרישה שלך.

את החיתוך הראשון נעשה מסביב לעטרה ובנוסף בחלקו התחתון של השד (צורת החתך נקראת “סוכריה . כשמדובר בשד גדול מאוד, ייעשה חיתוך נוסף לאורך קפל השד (צורץ החתך נקרת “עוגן”.

לאחר הסרת רקמות העור והשומן העודף מהדקים את השד בצורתו החדשה, מחזירים את העטרה ואת הפטמה למקומן ולבסוף תופרים.

מו בכל ניתוח, גם בניתוח זה יתכנו דימומים, שטפי דם או פצעים קטנים סביב הפטמות, אשר ניתנים לטיפול במשחה אנטיביוטית.

בשכיחות של פחות מ 1% קיימים סיבוכים נדירים ביותר כגון התפתחות נמק בעטרה או בפטמה או בשתיהן. סיבוך זה נגרם כתוצאה מניתוק צינורות הדם המזינים את הפטמה ואת העטרה, הוא נפוץ יותר בקרב נשים מעשנות, בקרב נשים הסובלות מבעיות שונות בכלי הדם ובקרב נשים בעלות חזה גדול וכבד במיוחד.

במקרים כאלה ניתן לשחזר את העטרה ואת הפטמה. בשיטה בה אני משתמשת נשמרת היכולת להניק במעל 85% מהמקרים וכן התחושה המינית של הפטמות.

אחרי הניתוח תשארנה צלקות קבועות. ריפוי לקוי וצלקות רחבות ובולטות אופייניות יותר אצל נשים מעשנות. הניתוח יכול להסתיים באי סימטריה קלה בין  השדיים. מספר קטן של נשים עלולות לסבול אובדן קבוע של התחושה בפטמות. ייתכנו מקרים בהם התחושה תחזור כמה חודשים לאחר הניתוח ולעיתים רחוקות בלבד היא תאבד. ומנגד, לעיתים בעקבות הניתוח תתפתח רגישות יתר של הפטמה ושל העטרה.

לרוב תוכלי להשתחרר לביתך כמספר שעות לאחר הניתוח. 

טיפול בכאבים ייעשה באמצעות משככי כאבים קלים כמו אקמול ואופטלגין ובהתאם לצורך יינתנו תרופות חזקות יותר.

אזור הניתוח יישאר חבוש בחזיית ספורט, שאותה לובשים גם במהלך שנת הלילה.

מומלץ מאוד להימנע  מהרמת משאות כבדים ומפעילות ספורטיבית למשך חודש לפחות לאחר הניתוח. 

חזרה לפעילות חברתית צפויה לאחר שבוע.

את הצלקות עדיף שלא לחשוף לקרני השמש ואם חלפו מספר חודשים מהניתוח יש למרוח עליהן קרם הגנה. 

תוצאות תוכלי לראות זמן קצר לאחר הניתוח, אך את צורתם הסופית תוכלי לקבל אחרי שישה חודשים עד שנה.

לפני ואחרי

לפני
אחרי
לפני
אחרי
לפני
אחרי
לפני
אחרי
לפני
אחרי
לפני
אחרי
לפני
אחרי
לפני
אחרי
הצג עוד

מעוניינת בפגישת ייעוץ?

אני מזמינה אותך לפגישת ייעוץ אישית איתי. מלאי את הפרטים וניצור עמך קשר בהקדם.

ניתוח להקטנת חזה