לחדש את עור הפנים עם פילינג עמוק בלייזר

השמש החמה של ארצנו אינה מועילה לעור הפנים, בלשון המעטה. אז מלבד הנושא הבריאותי שהוא החשוב ביותר כמובן, גם למען האסתטיקה עלינו להגן על העור מהשמש ולשמור על שגרת טיפוח נאותה. בנוסף, מעת לעת ובעיקר אחרי הקיץ כדאי לעזור לעור הפנים לשוב למראה רענן ובריא, כאשר אחת האפשרויות היותר טובות הינה פילינג לייזר עמוק. מדובר בהליך נפוץ ובעל בטיחות גבוהה, נוח למטופלת ועם תוצאות יעילות.

אכן, עם פילינג בלייזר ניתן להקטין את השפעות השמש וההזדקנות, להפחית את פגמי העור, להאיר פיגמנטיה ולהעניק לו מראה יותר צעיר ורענן. בשורות הבאות יוסבר מהו בעצם פילינג עמוק, מדוע עדיף לבצעו עם לייזר בהשוואה לחומרים כימיים, ולמי זה בכלל מתאים.

פילינג עמוק – מה זה בעצם?

כאשר מדברים על “פילינג עמוק” מתכוונים להליך שבו מקלפים את השכבה העליונה של העור, במטרה לאפשר צמיחה של עור חדש ורענן, יותר בהיר ומבריק. כאמור, התקופה המומלצת ביותר לעבור את הפילינג העמוק היא לאחר הקיץ, אז נוצרים כתמים למיניהם עקבה החשיפה לקרינת השמש. בתהליך מסירים את הכתמים הללו וגם מסירים גבשושיות, מעלימים קמטוטים עדינים וסוגרים נקבוביות. בנוסף, ההליך תורם להתחדשות פנימית של העור, למיצוק ולהשבת נפח, ולהרמת פנים קלה גם בטווח הארוך מכיוון שהסרה של השכבה העליונה מעודדת יצירת סיבי אלסטין וקולגן ברקמות העמוקות. מסיבה זו פילינג עמוק גם מכונה לפעמים מתיחת פנים ללא ניתוח.

למה עדיף פילינג עמוק בלייזר ולא כימי?

את השיטות לביצוע פילינג עמוק ניתן לחלק לשתיים: בלייזר ובחומרים כימיים. מביניהן, אין ספק שלפילינג בלייזר יש יתרונות משמעותיים ומובהקים על פני פילינג כימי:

  • קודם כל, פילינג כימי הוא תהליך מיושן על כל המשתמע מכך מבחינת האפקטיביות ותופעות הלוואי, לעומת שיטת הלייזר המודרנית, היעילה והבטוחה בהרבה.
  • עם פילינג בלייזר ישנה שליטה מצוינת בעומק החדירה לעור, בהשוואה לפילינג כימי שיש בו סיכון לחדירה עמוקה מדי.
  • בפילינג כימי עמוק יש צורך בטשטוש או אף בהרדמה כללית, מה שאינו נדרש בפילינג לייזר שמצריך רק אלחוש מקומי ומסתיים תוך כ- 20 דקות.
  • בחלק משיטות הפילינג הכימי יש תופעות לוואי העלולות לסכן את הלב, ולעומת זאת בפילינג לייזר אין כל תופעות לוואי מסוכנות.
  • גם ההחלמה מפילינג לייזר היא הרבה יותר קלה ומהירה. מדובר בהליך המבוסס על טכנולוגיה מתקדמת לפציעה מבוקרת של העור, דבר המוביל להתחדשות יותר מהירה של רקמות ופחות כאבים יחסית לפילינג כימי.
  • עם פילינג לייזר ניתן לקבל תוצאות אופטימאליות הנובעות מהיכולת לשלוט לחלוטין על עומק החדירה, וגם להעמיק בהתאם לצורך אל אזורי הפנים השונים. לדוגמא, ניתן למקד את ההעמקה באזורי הפנים שהופיעו בהם קמטים עמוקים. מאידך, בפילינג כימי לא ניתן לשנות את דרגת החדירה שנותרת קבועה בכל אזורי הפנים.
  • התוצאות האופטימאליות גם מתבטאות בעור יותר חלק, בריא ורענן עם גוון המתאים לשאר הגוף, שוב בזכות השליטה הגבוהה על עומק הקילוף ומניעת הרס תאים. מאידך, בשיטות מסוימות של הפילינג הכימי ישנו הרס ורעילות של תאי מלנין, דבר המוביל לגוון לבן, בוהק ובלתי טבעי של העור – הנקרא לעיתים מראה שיש או מראה גיישה.

מתי ולמי פילינג בלייזר מתאים?

כפי שצוין לעיל, הזמן המומלץ ביותר לבצע פילינג בלייזר הוא אחרי הקיץ, כשהשמש כבר לא מאוד חזקה ואפשר לתקן את הנזקים מהעונה החמה. הפילינג מתאים לכל מי שרוצה להסיר כתמים שנוצרו מהשמש, לסגור נקבוביות, להחליק קמטוטים, להסיר גבשושיות ובכלל לחדש ולרענן את עור הפנים. בנוסף, כדאי להגיע לפגישת ייעוץ אם אתן רוצות לחדש עור עייף ועבה, אם יש צלקות אקנה שאתן רוצות להחליק, ואם יש לכן עור בלתי סדיר עם תלויות, גבשושיות ושונות ניכרת. יחד עם זאת, ראוי להדגיש כי הפילינג לכל סוגיו אינו מתאים למי שיש לה גוון עור כהה מפני שעלולה להיגרם תגובת היפר-פיגמנטציה.

אם לאחר קריאת השורות האלה הבנתן שפילינג בלייזר יכול להתאים לכן, וגם אם יש לכן שאלות והתלבטויות, כדאי לקבוע פגישת ייעוץ שתאפשר לקבל את ההחלטה המתאימה ולהחזיר לעור את מראהו הטוב.

הטופס ששלחת נשלח בהצלחה!

נחזור אליך בהקדם.