אילו סוגי ניתוחי חזה קיימים ומה יתאים עבורך?

כנשים עצמאיות וחזקות, אנחנו יודעות שאנחנו תמיד יכולות לשאוף מעלה עוד ועוד. אנחנו מקיימות קריירות מצליחות, מגדלות משפחות למופת, מבלות עם האנשים והנשים שאנחנו אוהבות, עושות פעילות גופנית ושומרות על בריאותנו, ואנחנו תמיד מנסות להשתפר, לצמוח ולהתפתח. 

גם בכל הקשור למראה גופנו, אנו יודעות כי יש לעתים מקום לשיפור. אפילו אם באופן כללי אנחנו מרוצות מהדמות שנשקפת אלינו במראה, אנחנו עדיין יכולות להצביע על אותם מקומות בגופנו שאנו פחות מרוצות מהם ושהיינו מדמיינות אותם מעט שונים. זה נכון לנשים בכל גיל, גם לנשים צעירות וגם לנשים מבוגרות יותר, אך מה 

שחשוב זה שכולן יכולות ליהנות היום ממגוון טיפולים והליכים שיכולים להעניק להן בדיוק את זאת – שיפור במראה גופן שיגרום להן להרגיש טוב יותר מול המראה.  

ניתוחי החזה שכדאי להכיר 

אחד מן האזורים בגופנו שמעסיק אותנו לא מעט לאורך חיינו כנשים הוא אזור החזה. השדיים שלנו מסמלים בעבורנו פריון, ארוטיקה, נשיות ויופי, והמראה שלהם חשוב לנו מאוד, גם בצעירותנו וגם בהמשך חיינו. רבות מאיתנו אוהבות את השדיים שלהן כפי 

שהם, וגם כאשר חולפות השנים והמראה שלהם משתנה – הן לומדות לאמץ את השינויים באהבה. אחרות מרגישות כי המראה של השדיים שלהן אינו מספק אותן והן יודעות כי בהחלט ניתן לשפר אותו.  

אז אם גם את חשה כי המראה של השדיים שלך הוא אינו בדיוק כפי שהיית רוצה ואת מרגישה ברצון לעשות שינוי – ניתוחי חזה עשויים בהחלט להיות הפיתרון הנכון בעבורך. אז איזה ניתוח הכי מתאים לך? הנה מעט מידע שיסייע לך להחליט.  

הגדלה או הקטנה? 

כל חזה הוא מיוחד וייחודי. אין גודל אחד נכון שמתאים לכולן, ומה שחשוב זה שאת תרגישי שגודל השדיים שלך הוא זה שהכי נכון בעבורך. בעבור רבות מאיתנו, זהו אינו המצב. חזה קטן מדי או גדול מדי עלול לגרום לנו לחוש פחות יפות ומושכות ולפגוע בהנאה שלנו ממנו, וזהו בהחלט מצב שיש לו פיתרון. 

ניתוח הגדלת חזה הוא אחד הניתוחים הנפוצים בקרב נשים שמבקשות לשפר את מראה השדיים שלהן, ורבות מאוד ברחבי העולם נהנות מתוצאותיו לאורך שנים רבות. הגדלת חזה נדרשת כאשר אישה מרגישה שהחזה שלה קטן מדי ואינו עומד ביחס פרופורציונלי נכון עם יתר מידות הגוף שלה, והיא מבקשת לשנות זאת. בניתוח הגדלת החזה תוכלו לבחור בין שתי אפשרויות מעניינות – השתלת שתלי סיליקון או השתלה של שומן עצמי. בנוסף לכך, תוכלו להגדיר בצורה מדויקת ביחד עם הרופאה שלכן את גודל השתל, את צורתו, את צורת החיתוך ועוד. כך, תוכלו לקבל חזה גדול יותר מזה שנתן לכם הטבע או להשיב את מראהו השופע של החזה שלכן שאבד כתוצאה משינויים פיזיים לאורך השנים. 

ניתוח הקטנת חזה הוא הצד השני שלי ניתוחי הגדלת חזה, אך כמוהו, גם הוא מיועד לנשים שאינן מרוצות מגודל החזה שלהן ומהפרופורציות בינו לבין שאר איברי הגוף ומבקשות לשנות זאת. שדיים גדולים מדי עלולים לגרום לנשים מבוכה וחוסר נוחות, לצד כאבי גב וכתפיים שעשויים להקשות על חייהן. אם כל אלו פותר הניתוח להקטנת חזה, שבו מסירים עודפי רקמות, שומן ועור מהשדיים ומעצבים אותם מחדש במידה הנכונה ובצורה מושלמת. 

העיצוב המושלם 

כאשר אנחנו מדברות על חזה יפה, איננו מדברות רק על מידות אלא גם על צורה ועיצוב. השדיים שלך עשויים להיות בגודל הנכון לך ביותר, אך צורתם עשויה להיות כזו שתגרום לך לחוסר נוחות. ואכן, גם למצבים אלו יש פתרונות ניתוחיים מצוינים שחשוב שתכירי. ניתוח הרמת חזה ממוקד בעיצוב מחדש של צורת השד, כך שהוא ייראה זקוף, מתוח ומלא. 

לא מדובר בהגדלה של החזה (אף שניתן לשלב בניתוח גם שתלים לצורך הגדלה), אלא בהסרת עודפי עור ועיצוב רקמות השד כך שיתקבל המראה הרצוי. לרוב, ניתוח זה מבוצע בנשים מבוגרות יותר, נשים שעברו לידות והנקות, שחוו שינויים במשקל ועוד, שכן אלו לרוב הסיבות לצניחת החזה. בסיום ההליך מתקבל מראה שדיים צעיר ויפה יותר, שיגרום לך להמון גאווה. בעיה אחרת שממנה סובלות נשים היא א-סימטריה של השדיים. 

מצב זה, שבו השדיים נראים שונים זה מזה בגודל או בצורה, עשוי לגרום למבוכה רבה ולפגוע בהנאה של האישה מגופה. א-סימטריה של השדיים היא לרוב תופעה מולדת או התפתחותית, והיא מלווה את הנשים שסובלות ממנה כבר מגיל צעיר מאוד. אז כיצד מטפלים במצב זה? ניתוח לתיקון א-סימטריה בשדיים המותאם בדיוק למטופלת ומעניק לה את המענה הנכון לה ביותר – הגדלה או הקטנה של שד אחד או של שניהם, עיצוב רקמות של שד אחד או שניהם ועוד מגוון אפשרויות. כך תוכלי להיות בטוחה כי תקבלי את המראה המושלם, הטבעי והיפה לך ביותר. 

כאשר את מביטה במראה, האם את מרוצה ממראה החזה שלך? האם הוא נראה לך קטן מדי? גדול מדי? נופל מדי? או אולי א-סימטרי? אם ענית בחיוב על אחת או יותר מהשאלות הללו, ייתכן שתוכלי למצוא את השיפור שאת מחפשת באחד מניתוחי החזה שמנינו במאמר זה. את מוזמנת לפנות שעה ביומן שלך, להגיע אלינו ולהתייעץ על הניתוח שהכי מתאים לך.

הטופס ששלחת נשלח בהצלחה!

נחזור אליך בהקדם.